Tuesday, June 9, 2009

L'atelier de Mezzo - Mezzo's workshop

Aujourd'hui, Mezzo nous présente son atelier.

En ce jour pluvieux et gris, je vous présente mon espace de travail. C'est une petite pièce au 2e étage de ma maison a Lachine. Elle me sert de coin bureau et d'atelier pour mes plumes, pour un peu de couture et anciennement pour des bijoux; elle sert aussi par  conséquent de salle de jeu pour ma fille pendant que j'y travaille ;) .
------
On this grey and rainy day, I'd like to give you a tour of
 my workspace. It is a small room on the 2nd floor of my house in Lachine. I use it as a computer corner and work area for my feathers and sewing, and until I stopped beading last year it was also where I made  jewelry; incidentally, it also becomes my daughter's playroom whenever I am in there ;)

1 comment:

Julie Webb Photography said...

Ooooo, what a nice space! :)

 

blogger templates | Make Money Online